tisdag 20 juli 2010

Mina mål!

I februari satte jag upp tre mål. som jag vill lyckas med i år.

  • Ta körkort!
  • Gå ner i vikt!
  • Skaffa ett fast jobb!

Körkortet är på gång, jag har klarat båda riskutbildningarna. Det behövs lite mer plugg på teorin och lite mer körning.

Gå ner i vikt har det varit segare med, men nu har jag börjat. Jag kombinerar nutrilett med sallader och på tio dagar har jag gått ner 2,5 kilo!

Jag är väldigt inne på att bli bagare nu, men har inte kommit in på någon utbildning i höst. Men det är bara att söka igen.

3 kommentarer:

  1. Min Ugnsform är ca 20x30 cm. Älskar den!! Är så djup och bra och lagom stor både om man är många eller bara två. Har även en stor pajform som är kanon när man vill göra paj för många!

    SvaraRadera
  2. Du vill inte ha hjälp med en header?

    SvaraRadera
  3. Låter lite som mina mål =)

    Kul att du vill bli bagare =D

    SvaraRadera