torsdag 28 januari 2010

Livet är härligt!

Det är mycket i mitt liv nu.

Har efter två år sagt tack och hej till hemtjänsten.
Känns skönt, men kommer självklart sakna kollegorna.

Så nu är jag arbetssökande och söker både jobb och praktikplats. Gärna i någon butik.
Är väldigt fokuserad på att plugga till florist i höst.
Har försökt få praktik på nån blomsteraffär men de flesta tar bara emot någon som påbörjat floristutbildning.

Mitt mål är nu att få ett fast jobb så vi får en stabil ekonomi så vi kan köpa hus.

Jag har även tagit tag i körkortet så igår tog jag min första körlektion.
Det var roligt!
Bokade in två lektioner nästa vecka och hoppas att jag kan hålla det tempot.
Ska även börja på teorin nästa vecka.


Det känns så bra nu, livet är härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar