torsdag 10 december 2009

Lite fler julklappar avklarade!

Idag bestämde vi oss för att fixa lite julklappar.
Så vi åkte till 421 i Högsbo men hittade inte så mycket där.
Gick med alla önskelistor i handen och spanade.
Fick lite ideér i varje fall.

Åkte sedan till Burger King och mumsade på hamburgare!

Vi funderade på att åka till Frölunda Torg för att shoppa vidare och kolla på nybyggnationen.
Så jag kollade öppettiderna eftersom klockan var mycket.
Det visade sig att det var öppet till 21 med en massa rea i de flesta affärer.

När vi går in i köpcentrumet så är det snudd på att jag vill hålla för öronen. Det var luciatåg där ljudet var väldigt högt. Jag o Erik, som båda jobbar med ljudteknik, skrattade och skakade på huvudet: - "Amatörer".
Flyr in leksaksaffären och tittar lite.
Går vidare och hamnar på Bokia där det är 20% på allt i butiken.
Så jag unnade mig en bok "En liten hattaffär på hörnet"


Jag längtar efter julen. Vill spola fram en vecka så jag kan åka upp till mamma och pappa och ta det lugnt. Ska stanna lite längre och hjälpa mamma i affären!

1 kommentar: