torsdag 4 februari 2010

Host, host, host!

Jag är väldigt väldigt arg på Västtrafik.

Idag när jag klev på bussen och skulle sätta mig ner såg jag att sätet var missfärgat. Jag kände på det men det kändes inte blött, men satte mig på sätet bakom som inte var lika missfärgat.

Började efter ett tag känna hur det kittlade i halsen och jag började hosta. Kollade upp och ser att det droppar en grön vätska från taket.
Passageraren framför mig börjar också hosta.

Går av bussen och hem. Känner fortfarande att det kittlar.
Det tar ett tag efter att jag kommit hem som det slutar irritera.

När jag senare ska ta mig till körskolan känner jag nästan direkt att det kittlar i halsen.
Tar av mig jackan och luktar på den men känner inget.
Lägger den i baksätet och men får senare stanna och lägga den i bagageutrymmet. Min lärare tycker att den luktar.

Så när jag kommer hem skickar jag in ett klagomål till Västtrafik. Så fort jag skickat det kommer det upp att de inte kommer ge mig ett personligt svar.

Jag behöver tvätta min jacka som inte går att tumla.
Hmm...ja söndag då kan jag nog sitta hemma hela dan så den kan torka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar