tisdag 3 november 2009

Influensa-sjuk.

Igår fick jag huvudvärk efter lunch. Så när jag kom hem från jobbet tog jag en värktablett och gick o la mig. Sov i en timma, för att vakna med feber, illamående och fortfarande huvudvärk.
Ringde sjukvårdsrådgivningen som sa att de kunde vara influensa, men eftersom jag inte är riskgrupp så skulle jag bara dricka mycket och använda Alvedon.

Kände mig bättre redan samma kväll och idag är jag trött, lite feber och yr.
Men har sjukskrivit mig hela veckan.

Hoppas, hoppas verkligen att jag blir frisk innan helgen. Då ska min lilla brorsdotter döpas.
Men då måste jag bli frisk och vara frisk nån dag innan annars vågar jag inte åka.

Min underbara älskling tar hand om mig fast han inte får komma innan för dörren. Han handlar godsaker åt mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar