torsdag 12 november 2009

Usch, inte min dag idag.

Vaknade klockan 7 och tänkte snart ringer väl jobbet och frågar om jag kan jobba. De gjorde de inte.
Vaknar klockan halv 9, somnar om. Vaknar en halvtimme senare p.g.a. en kollega ringde fel.
Masar mig upp.
Är på dåligt humör, då det känns som inget fungerar.


Åker till arbetsförmedligen som ligger vid Backaplan, ska träffa min jobbcoach strax efter klockan 13.



Kommer dit 5 minuter i 13 och väntar och väntar.
Ringer telefonnummret jag fått, inget svar.

När klockan är 13:30 frågar jag i infon var hon jag ska träffa är. Receptionisten går för att kolla, kommer tillbaka och säger att jobbcoachen har dubbeltbokat.

Tack för den tänker jag, kostar ju lite att åka buss fram och tillbaka. Ok, kanske inte så mycket men ändå!




Tar vagnen över bron till stan och shoppar lite.
Letar efter eyeliner som man applicerar med pensel.
Springer runt i flera affärer tills jag ger upp och går till Face och köper en dyr sådan.


Köpte lite annat också:











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar