lördag 14 november 2009

Inte roligt...

När jag klickade in mig på Göteborgs Posten imorse står det att Torslanda skolan brunnit ner till grunden.
Var självklart dit och tittade med min älskling som gått där.

Helt totaltförstört.


Dags för föräldrarna i Torslanda att fråga var deras tonåringar var vid 2 tiden i natt.

Ja, jag tror det är ungdomar som tänt på.


Samma sak tror jag om mopeden som tändes på i april i år.

En moped som stod parkerad vid ena huset på torget.
Inte det huset vi bor i, men det jag jobbar i.

Branden gick upp i taket och riskerade liven på de som bor där.

Detta hände också mitt i natten och ett vittne som tur var ute med hunden kunde rädda alla i huset.

Vittnet såg även ungdomar på moped åka från platsen.


1 kommentar:

  1. Hej, såg eländet när jag var och handlade, sick höra att det är en av lärarnas bil de tänt på, men det är kanske inte sant. Ha en bra kväll. Marie

    SvaraRadera